Analytiikka
Miten verkkosivujen analytiikkaa luetaan? Miten asennan Tag Managerin ja seuraan konversioita sivuillani? Muutoksen blogista löydät vastaukset.
Digimarkkinoinnin trendit vuonna 2023 – 14 trendiä joita et halua missata
Analytiikka, Markkinointi, Some-markkinointiDigimarkkinoinnin maailma ei nuku koskaan. Asiantuntijamme listasivat 11 trendiä, jotka pysyvät pinnalla vuonna 2023.
20/01/2023Mikä on KPI-mittari? Mittaa tekemistä järkevämmin
Analytiikka, MarkkinointiKPI-mittarit on elintärkeitä yrityksen liiketoiminnan tehokkuuden ja tulokkuuden mittaamisessa. Ilman KPI-mittareiden määrittämistä ja tulosten aktiivista seuraamista, datan tulkitseminen ja liiketoiminnan…
28/12/2022Mitä ovat UTM-parametrit? Näin käytät seurantalinkkejä
Analytiikka, Markkinointi, VerkkosivutUTM-parametrit ovat lyhyitä tekstikoodeja, joita voit lisätä URL-linkkeihisi. UTM-parameterit on suunniteltu auttamaan markkinoijia seuraamaan verkkosivunsa tai kampanjoidensa tuloksia analytiikkatyökaluissa. Miten…
16/10/2021