Digimarkkinoinnin trendit vuonna 2023 – 14 trendiä joita et halua missata

Digimarkkinoinnin maailma ei nuku koskaan. Asiantuntijamme listasivat 11 trendiä, jotka pysyvät pinnalla vuonna 2023.

Mirelle Rautiainen

Lukuaika 11 minuuttia

Editoinut: Alvar Yrjölä

Päivitetty 24.1.2023

Tämän vuoden uudet tuulet vaikuttavat jokaiseen digimarkkinoinoijan arkeen merkittävästi. Evästerajoitukset aiheuttavat harmaita hiuksia, kun taas lisätty todellisuus tuo mielenkiintoisia mahdollisuuksia. Tiedätkö sinä, miltä digimarkkinoinnin trendit vuonna 2023 näyttävät? Tässä Muutos Digitalin näkökulma.

Digimarkkinointi kattaa kaiken markkinoinnin digitaalisilla alustoilla

Digimarkkinoinnin maailma ei nuku koskaan. Uusia muutoksia, trendejä ja markkinointitoimenpiteisiin vaikuttavia seikkoja ilmestyy jatkuvasti. Tänä päivänä digimarkkinointi on taitolaji, jonka osaajat pystyvät huomioimaan sekä nykytilanteen että kiinnittämään katseen tulevaisuuteen.

Koska digimarkkinointi on läsnä kaikkialla, ulottuvat tämänkin vuoden digimarkkinoinnin trendit jokaiseen osa-alueeseen — niin someen, verkkosivustolle kuin sähköpostiinkin. Yrityksen verkkosivu tai verkkokauppa on koko digimarkkinoinnin perusta, johon jokainen kampanja johtaa. Mikäli haluat päihittää kilpailijasi, huomioi ajankohtaiset trendit kaikilla digitaalisilla alustoilla.

1. Tekoäly ja ChatGPT mullistaa myös digimarkkinoinnin pelikenttää

Tekoälyn kehitys ei tule laantumaan tänäkään vuonna. Tekoäly (AI, Artificial Intelligence) mahdollistaa tulevaisuudessa paremman asiakaspalvelun ja tehokkaampien markkinointikampanjoiden sekä sisältöjen luomisen.

Vuoden 2021 loppupuolella maailma koki aivan uudenlaisen mullistuksen – Open AI -yrityksen kehittämä ChatGPT-tekoäly julkaistiin, ja se ällistytti ja säikäytti teknologia-alan ympäri maailman.

ChatGPT tekee tiedonhausta entistäkin helpompaa ja nopeampaa. Kyseessä on tekniikka, joka antaa valmiin vastauksen monimutkaiseenkin kysymykseen heti. Googlesta ja muista hakukoneista tietoa pitää osata etsiä, yhdistellä ja soveltaa, kun taas ChatGPT tekee sen puolestamme. 

Tällä tekniikalla on mielettömiä mahdollisuuksia asiakaspalvelussa ja markkinoinnissa, sisällöntuotannossa sekä jopa sovelluskehityksessä koodin kirjoittamisessa. Yksi tämän tekniikan valttikorteista on sen kyky tarjota nopeita sekä yksityiskohtaisia vastauksia – se pystyy käsittelemään useita kysymyksiä nopeasti ja tehokkaasti. Tämä on merkittävä parannus vanhoihin GPT3-pohjaisiin tekoälyihin.

ChatGPT:n hyödyntäminen markkinoinnissa voi tulevaisuudessa mahdollistaa tarkemmin räätälöityjen mainosten luomisen, sillä käyttäjät kysyvät ChatGPT-tekoälyltä huomattavasti vaativampia kysymyksiä sen sijaan, että etsisivät tietoa hakukoneesta muutamalla sanalla. Summa summarum, tämä tekoäly saa potentiaalisesta asiakkaasta enemmän dataa kuin tavanomainen hakukone.

Tämän lisäksi ChatGPT on loistava apukeino sisällöntuotannossa esimerkiksi blogiartikkeleiden suunnittelussa. Tekoälyn avulla on mahdollista löytää aiheita, joihin potentiaaliset asiakkaat etsivät vastauksia ja kirjoittaa niihin sopivia artikkeleita. Tekoäly ei kuitenkaan voi kokonaan korvata ihmisen tekemää, ainutlaatuista kirjoitustyötä, sillä Google osaa nykyään tunnistaa erittäin hyvin tietokoneen kirjoittaman tekstin – tästä syystä edes huippuälykkään tekoälyn kehittämiä tekstiartikkeleita ei kannata sanasta sanaan kopioida.

Jäämme innolla odottamaan, mihin suuntaan kehitys vie ChatGPT-tekoälyä ja kuinka se tulee vaikuttamaan muun muassa markkinoinnin, sisällöntuotannon ja asiakaspalvelun tehokkuuteen tulevaisuudessa.

2. – VR ja AR puskevat läpi — tutki virtuaalisten kohtaamisympäristöjen mahdollisuuksia 

Tekoälyn kehitys, pandemia ja suuret harppaukset peliteollisuudessa on mahdollistanut myös virtuaalitodellisuuden (VR, Virtual Reality) ja lisätyn todellisuuden (AR, Augmented Reality) läpimurtoa. 

Näistä kahdesta etenkin lisätyllä todellisuudella on rooli digimarkkinoinnin maailmassa. Lisätyllä todellisuudella tarkoitetaan visualisointitekniikkaa, jossa virtuaaliset objektit yhdistetään todellisuuteen. Lisätty todellisuus tulee näkymään muun muassa ostosten teossa.

Kuten varmasti jo tiedätkin, tunnetaan Facebook nyt nimellä Meta. Metaverse eli metaversumi on termi, joka tarkoittaa interaktiivista virtuaaliuniversumia. Facebook aikoo ottaa tulevaisuudessa harppauksia kohti virtuaalitodellisuutta ja lisättyä todellisuutta, mikä tulee näkymään mainonnassa.

Virtuaaliset kohtaamisympäristöt tulevat olemaan merkittävämpi osa yhteiskuntaa. Elämykselliset kohtaamisalustat yleistyvät digimarkkinoinnissa. 

3. – Evästeiden poistaminen tekee aukon mainonnan kohdentamiseen  — huomioi tämä mainonnassa

Uudet yksityisyyden suojaan liittyvät sääntelyt vaikuttavat automaattisesti myös digimarkkinointiin vuonna 2023. Kun Google lakkaa tukemasta kolmannen osapuolen evästeitä (3rd party cookies), tulee impakti digimarkkinointiin olemaan järjettömän suuri. Mainostus Facebookin, Snapchatin ja Pinterestin kaltaisissa somepalveluissa pohjautuu suurimmilta osin dataan, joka on kerätty verkkosivuilta evästeiden avulla. Evästeiden poistaminen tulee vaikeuttamaan mainonnan kohdentamista sekä tulosten mittaamista, mutta muista, että tilanne on sama myös kilpailijoillasi. (Tästä saimme esimakua iOS 14.5 -käyttöjärjestelmäpäivityksen myötä).

Oma data on avain tulevaisuuden menestykseen

Haluatko pysyä askeleen edellä kilpailijoitasi? Kerää omaa dataa asiakkaistasi, kuten sähköpostiosoitteita, ja käytä keräämääsi dataa digimarkkinoinnin kohdentamisessa. Hyödynnä vaikuttajamarkkinoinnin sekä sähköpostimainonnan mahdollisuuksia, ja siirrä voimavarat hakukoneoptimointiin (SEO). Hakukoneoptimoinnissa etenkin laadukkaan sisällön merkitys korostuu. Vaikuttajamarkkinointi, sähköpostimainonta, hakukoneoptimointi ja oman datan avulla tehdyt digimarkkinointitoimenpiteet eivät ole riippuvaisia evästeistä.

Kun et voi luottaa evästeiden tuomaan dataan, voit kuitenkin luottaa myyntisuppiloosi. Konversio-optimoinnin ja myyntisuppiloiden rakenteen optimointi tulee olemaan kovaa valuuttaa tulevaisuudessa – niihin kannattaa siis satsata.

Pidä silmällä myös evästemuutokseen liittyviä ajankohtaisia aiheita, kuten FLoC-mainosteknologiaa (Federated Learning of Cohorts) ja huomiotaloutta vaikuttavuuden mittarina (Attention economics). Testivaiheessa oleva FLoC perustuu ihmisten selaushistoriaan, ja Googlen mukaan kyseinen mainosteknologia toimisi evästeiden paikalla tuoden lähes saman tuloksen. 

TEE NÄITÄ - Digimarkkinoinnin trendit 2022. Muutos Digital Oy

4. – Digimarkkinointi tulee olemaan yhä strategisempaa — ota markkinoinnin suunnittelutyö tosissasi

Digimarkkinointi pyörii tänä päivänä paljolti automaation ja tekoälyn avulla. Kun ihmisen ei enää tarvitse hoitaa kaikkia digimarkkinointiin liittyviä töitä käsin, kannattaa jäljelle jäävä aika kohdistaa strategian suunnitteluun. 

Sillä välin kun kilpailijasi pyörittelevät peukaloitaan, keskity sinä hiomaan digimarkkinoinnin strategiastasi voittamaton. Pohdi, millaisia toimenpiteitä on fiksua tehdä ja mitkä askeleet ovat seuraavat, jotta päihität pahimmat vastustajasi. Kyllä, digimarkkinointia tehdessä ollaan lähes kuin sotatantereella.

Digimarkkinoinnin strategia auttaa sinua tekemään tehokkaampaa digimarkkinointia. Ilman huolellisesti tehtyä strategiaa monet markkinointitoimenpiteet ovat täyttä hakuammuntaa, ja tuloksia tulee ainoastaan tuurilla. 

5. Creator Economy eli vaikuttajatalous valtaa somen

Creator Economy tulee olemaan vuoden 2023 yksi kuumimmista trendeistä sosiaalisen median saralla. Tänä päivänä useat vaikuttajat luovat kansainvälistä uraa digitaalisilla alustoilla nopeammin, suuremmin ja vaikuttavammin kuin koskaan.

Creator Economy tarkoittaa tarkoittaa uudenlaista talousmallia, jossa miljoonat ihmiset pystyvät tienaamaan elantonsa luomalla sisältöä ja rakentamalla yhteisöjä sosiaalisen median kanaviin. Tämä uudenlainen suuntaus on osoittanut varsin nopeaa kasvua.

Vaikuttajatalouden suurimpia alustoja ovat muun muassa YouTube, Instagram, OnlyFans sekä TikTok. Näistä yksi ajankohtaisimmista ja kiinnostavimmista on TikTok, jossa sisällöntuottajat luovat videotrendejä ja osallistuvat niihin. TikTokissa uraa tekevistä influencereista eli vaikuttajista esimerkiksi Charli D’Ameliolla on seuraajia 141.1 miljoonaa ja Addison Raella 87.7 miljoonaa.

Alkuperäisen sisällön kaupallistaminen on ollut sisällöntuottajien suurin huolenaihe pitkään. Näillä alustoilla sisällöntuottajat ansaitsevat elantonsa erilaisin keinoin, kuten sponsoroiduilla sisällöillä, tuotesijoitteluilla, maksulinkin takana olevilla sisällöillä, live-tapahtumilla ja omilla tuotesarjoilla tai vaatemallistoilla. 

Creator Economy tarjoaa mielettömiä mahdollisuuksia myös yrityksille tehokkaan vaikuttajamarkkinoinnin muodossa. Vaikuttajat keräävät oman fanikuntansa, jossa fanit ovat hyvin avoimia vaikuttajan suosituksille. Vaikuttajatalouden avulla on mahdollista tehdä kaikki se, mitä markkinoinnilla halutaan tehdä — vangita potentiaalisen asiakkaan huomio, myydä tuote tai palvelu ja sitouttaa.

#6 – LinkedIn kasvaa kohisten — tutustu sen markkinointimahdollisuuksiin

Markkinoinnin näkökulmasta kaikista perinteisempien sosiaalisen median kanavien (kuten Facebookin ja Instagramin) lisäksi suosittelemme ehdottomasti hyödyntämään tänä vuonna lisäksi muita, nousevia kanavia. Tällaisia somekanavia ovat esimerkiksi TikTok, Pinterest ja Jodel. 

Myös perinteisempiin somekanaviin lukeutuva LinkedIn on ollut hyvässä kasvussa. LinkedIn kehittää jatkuvasti ominaisuuksiaan, jotta yritykset ja mainostajat voivat saada siellä aikaan parempia tuloksia.  

#7 – Verkkosivuston nopeus suuremmassa roolissa — nyt jos koskaan, make it fast!

Internetiä selataan mobiililaitteilla, ja ihmiset ovat tottuneet nopeaan nettiin sekä nopeatempoisiin mainoksiin. Vuonna 2023 onkin siis erityisen tärkeää keskittyä verkkosivuston käyttäjäkokemukseen. Hyvän käyttäjäkokemuksen olennaisia asioita ovat verkkosivuston latausnopeus ja mobiiliresponsiivisuus.

Google on painottaa entistä enemmän uutta Core Web Vitals -kokonaisuutta, jonka avulla se analysoi jokaisen olemassa olevan verkkosivuston käyttäjäkokemusta. Core Web Vitalsiin kuuluu kolme erilaista mittaria: latausnopeutta mittaava LCP (Largest Contentful Paint), interaktiivisuutta kuvaava FID (First Input Delay) sekä visuaalista vakautta mittaava CLS (Cumulative Layout Shift). 

Nämä mittarit vaikuttavat sivuston hakukonenäkyvyyteen. Esimerkiksi verkkosivuston huono latausnopeus (LCP yli 4 sekuntia) viestittää Googlelle, ettei sivuston käyttäjäkokemus tältä osin ole hyvä. Kun suunnittelet verkkosivu-uudistusta, ota Core Web Vitals huomioon.

#8 – Tuotemainonta on hitti — ihmiset haluavat ostaa somessa, joten myy heille siellä

Taktinen tuotemainonta tulee lisääntymään tämän vuoden aikana. Jo tutuiksi tulleet Instagram Shopping, Facebook Shops ja Google Shopping ovat loistavia esimerkkejä siitä, kuinka digitaalisen mainonnan kenttiä hallitsevat jätit ovat ottaneet suoraan myyntiin tähtäävän tuotemainonnan osaksi taktiikkaansa.

Instagram Shopping on tehnyt Instagramista tulevaisuuden kauppapaikan. Tuotemainonta toimii Instagramissa ja Facebookissa samaan tapaan — kun tuote on merkitty kuvaan, voi asiakas ostaa tuotteen kuvassa näkyvää painiketta klikkaamalla. Google Shopping puolestaan tarjoaa tuotetta ensimmäisen hakutulossivun yläreunassa ja Ostokset-välilehdellä kuvamainoksen muodossa juuri silloin, kun asiakas etsii tuotetta hakukoneesta. 

Tuotemainonta on houkuttelee ostamaan, kun tuotteen ympärille luodaan tarina. Ideoi mainosta ABCD-ohjeen mukaisesti: mainoksen tulee mukaansatempaavalla tarinallaan kiinnittää huomio (Attention), edustaa ja tuoda esiin brändiä (Branding), luoda yhteys asiakkaaseen ja saada aikaan tunteita (Connection) sekä kehottaa tekemään jokin tietty toimi (Direction).

#9- SEO ei enää kehity vippaskonsteilla  — keskity hyödylliseen sisältöön

Hakukoneoptimointi (SEO) on merkittävä osa toimivaa verkkosivustoa, ja verkkosivusto puolestaan on koko digimarkkinoinnin perusta.

Muunmuassa Googlen vuoden 2022 loppupuolella lanseeraaman Helpful Content -algoritmipäivityksen ansiosta hakukoneiden algoritmit ovat tänäkin vuonna edellistä fiksumpia ja kontekstuaalisempia. Algoritmit havaitsevat paremmin vippaskonstit, joilla pyritään niin sanotusti huijaamaan hakukonetta, jotta ei tarvitsisi nähdä vaivaa parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen luomiseen, vaan paikka hakutulosten kärjestä olisi mahdollista napata muilla keinoilla.

Vuonna 2023 tärkeintä on keskittyä täysillä sisältöön, joka ei ole laadultaan “ok” tai “hyvä”, vaan pikemminkin mieletön. Unohda turha kikkailu hakukoneoptimoinnin suhteen, ja panosta erinomaiseen käyttäjäkokemukseen ja kiinnostavaan sisältöön. Sisältö on yksi tehokkaimmista tavoista tehdä vaikutus ja saada kävijälle tunne, että sinä tahdot auttaa häntä ratkaisemaan ongelmansa.

#10 – Ohjelmallinen ostaminen tulee tärkeämmäksi — hyödynnä sitä digimainonnan ostamisessa

Ohjelmallinen ostaminen (Programmatic Buying) on automatisoitu tapa ostaa digitaalista mainontaa. Ohjelmallisen ostamisen suosio ei näytä laantuvan tänäkään vuonna, vaan sen tehokkuus, hallittavuus ja kohdennettavuus vetävät mainostajia puoleensa magneetin tavoin.

Voimme siis olettaa sekä ohjelmallisen ostamisen itsessään että kohdennuksessa käytettävän datan määrän ja laadun kasvavan vuonna 2023. Datasta ensimmäisen osapuolen data (1st party data) ja ”nollaosapuolen” data (0 party data) ovat entistäkin tärkeämpiä ohjelmallisessa ostamisessa, sillä kolmannen osapuolen data (3rd party data) on kohdannut kohtalonsa.

Kansainvälisellä tasolla suurimpia ohjelmallisen ostamisen kasvutekijöitä ovat Connected Television (CTV) yhdessä digitaalisten äänisisältöjen ja digitaalisen ulkomainonnan kanssa. Myös vaikuttajamarkkinoinnin ostamisen ohjelmallistuminen tulee lisääntymään. 

#11 – 1st party data nostaa päätään — varmista, että et jää jälkeen evästeiden jälkeisessä ajassa

Yllä mainittu ensimmäisen osapuolen data (1st party data) on tietoa, jolla on ollut merkittävä rooli mainonnassa jo tovin. Tänä vuonna ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa, kun kolmannen osapuolen dataa (3st party data) ei ole enää hyödynnettävissä digimarkkinoinnissa.

Ensimmäisen osapuolen dataa kerätään suoraan omasta yleisöstä sellaisilta henkilöiltä, jotka ovat omasta tahdostaan vuorovaikutuksessa. Dataa voivat olla esimerkiksi verkkokaupasta saadut tilaustiedot, asiakaspalautteet ja CRM-ohjelman (Customer Relationship Management) tiedot.

Varmista, että sinulla on tarpeeksi tätä kullanarvoista dataa, jotta voit hyödyntää sitä parhaalla mahdollisella tavalla. Pyri ansaitsemaan yleisön luottamus, jolloin he haluavat olla vuorovaikutuksessa yrityksesi kanssa. Ensimmäisen osapuolen datan keräämiseen ja hallitsemiseen suosittelemme digitaalisen tiedon järjestelmää (DMP, Data Management Platform).

https://www.youtube.com/watch?v=gwzp0VTgTqM
Ensimmäisen osapuolen data on tulavaisuudessa tärkeää valuuttaa.

#12 – Kontekstuaalinen kohdentaminen ei tarvitse evästeitä — pidä tätä silmällä

Kun aiemmin mainitut evästerajoitukset ottivat paikkansa, sai kontekstuaalinen kohdentaminen uuden painoarvon. Kontekstuaalisella kohdentamisella tarkoitetaan sitä, että mainos kohdennetaan potentiaaliselle asiakkaalle hänen kuluttamansa sisällön perusteella. Esimerkiksi hyvinvointiaiheisia sisältöjä kuluttava henkilö on todennäköisesti kiinnostunut ostamaan hyvinvointiin liittyviä tuotteita, jolloin hyvinvointituotteita kannattaa mainostaa hänelle.

IAB Europe teki taannoin tutkimuksen, jonka mukaan kuluttajista 69 % sitoutuu todennäköisemmin mainokseen, joka liittyy heidän kuluttamaansa sisältöön.

Kontekstuaalinen kohdentaminen on mahdollista toteuttaa siis täysin ilman evästeitä, mikä tekee siitä suorastaan vallitsevan evästekaaoksen supersankarin.

#13 – Kuva- ja äänihaut tekevät tuloaan myös Suomeen — optimoi verkkosivustosi vastaamaan hakuihin

Oletko huomannut, kuinka erilaisten äänikirjojen ja podcastien suosio on kasvanut räjähdysmäisesti? Audion kasvu tulee jatkumaan vahvana myös vuonna 2023. Koronapandemia on suorittanut digimarkkinoinnin viimeisen silauksen tekemällä kaikesta digiä, ja tänä vuonna kehitysaskel otetaan kohti ääntä. Kaikkien digimarkkinoinnin osa-alueiden kohdalla tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa, sillä esimerkiksi sisältömarkkinoinnin kategoriaan kuuluvat videosisällöt halutaan tänä vuonna nähdä äänien sijaan täysin äänettöminä.

Audion kasvu näkyy audiopalveluiden kulutuksen lisäksi äänihakujen määrässä. Kun ihmiset puuhailevat useampaa asiaa samaan aikaan, on huomattavasti helpompi puhua Googleen haettava asia kuin näpytellä hakukenttään hakusana tai -lauseke. Äänihakujen rinnalla yhtä lailla kuvahaut ovat yleistyneet. Google Lens -ominaisuuden avulla asiakas voi ottaa kuvan esimerkiksi Niken kengästä ja löytää verkkokaupat, jotka myyvät kuvan mukaista kenkää.

Jotta hakukone näyttää verkkosivustosi kuva- tai äänihaun yhteydessä, täytyy verkkosivusto olla optimaalisesti hakukoneoptimoitu. Hakukoneoptimoinnilla Googlen kaltaiselle hakukoneelle voidaan kertoa, että esimerkiksi sinun verkkokaupastasi löytyy näitä Niken kenkiä.

#14 – Video pitää paikkansa — panosta siihen digimarkkinoinnissa

Digimarkkinointi pitää sisällään sisältömarkkinoinnin. Sisältö puolestaan koostuu useista eri sisältötyypeistä, kuten kuvista, tekstistä ja videoista. Tällä hetkellä kaikista sisältötyypeistä ehdottomasti yksi suosituimmista on video.

Videosisältö on helposti kulutettavaa sisältöä, jota voi katsella junassa, kauppajonossa tai kotisohvalla. Videosisältöjen suosio on paisunut kuin pulla, sillä ihmiset rakastavat katsoa mukaansatempaavia ja etenkin lyhyitä videopätkiä.

Videosisällöistä juurikin lyhyet videopätkät tulevat kasvattamaan suosiotaan entistäkin enemmän vuonna 2023. Lyhyille videopätkille optimaaliset alustat, kuten TikTok ja Instagram, nauttivat suuresta yleisöstään. Videomainonnassa kannattaa ottaa huomioon videomarkkinoinnin trendit, kuten äänettömät videot. 

Digimarkkinoinnin työkaluna video on ehdottoman tärkeä tänä vuonna. Mikäli et ole vielä hyödyntänyt videon voimaa, tee se viimeistäänkin nyt. Suurin osa etenkin nuoremmasta sukupolvesta on kasvanut videoiden ympäröimänä, joten tahto videoiden kuluttamiselle tuskin lähtee laskuun tulevaisuudessa.

Voitat kilpailijasi ainoastaan olemalla ajan hermoilla

Digimarkkinoinnin suhteen ei riitä, että päivän uutiset luetaan aamupalapöydässä kahvikupposen kera. Digimarkkinointi vaatii jatkuvaa hereillä oloa, jotta pystyt päihittämään kilpailijasi. Sinun on tiedettävä uusista muutoksista ja tapahtumista, jolloin pystyt reagoimaan niihin ensimmäisten joukossa. Mikäli jäät junasta, sinun asiakkaasi löytävät itsensä pian kilpailijasi kassalta.

Hyödynnä sellaisia kanavia ja tapoja, joiden yleisön huomion saat valjastettua itsellesi mahdollisimman kustannustehokkaasti. Jos pyrit tekemään digimarkkinointia ainoastaan ruuhkaisimmissa kanavissa ja tavoilla, joilla muutkin tekevät sitä, äänesi hukkuu hyvin helposti valtavirtaan. 

Uskomme, että olet nyt valmiimpi kohtaamaan vuoden 2023 digimarkkinoinnin haasteet! Mikäli kaipaat rinnallesi suunnannäyttäjää, ole meihin yhteydessä.

Haluisitko lukea lisää samankaltaisia artikkeleita?

Tilaa uusimmat blogikirjoituksemme suoraan sähköpostiisi. Saat myös säännöllisen epäsäännöllisesti julkaistavan uutiskirjeen, jossa avaamme aidosti parhaita tekniikkojamme digimarkkinoinnissa, hakukoneoptimoinnissa ja luovassa suunnittelussa. Kannattaa siis liittyä.

Aiheeseen liittyvää

Kiinnostiko artikkeli? Selaa muita aiheeseen liittyviä kirjoituksiamme.