Markkinointi
Parhaat vinkit digimarkkinointiin löydät Muutos Digitalin blogista.
Miten rakentaa tehokas laskeutumissivu? 5 vinkkiä parempaan konversioon
Laskeutumissivu tiedetään tehokkaana keinona saada asiakas suorittamaan haluttu toimi. Se on kaikista mahdollisista häiriötekijöistä riisuttu ...Mikä on ostajapersoona, ja miten sellainen luodaan?
Ostajapersoona on osittain fiktiivinen kuvaus henkilöstä, joka todennäköisesti olisi yrityksesi potentiaalinen asiakas. Ostajapersoona ei siis ...Digimarkkinoinnin trendit vuonna 2023 – 14 trendiä joita et halua missata
Mirelle Editoinut: Alvar Yrjölä Päivitetty 24.1.2023 Tämän vuoden uudet tuulet vaikuttavat jokaiseen digimarkkinoinoijan arkeen merkittävästi. ...Asiakassegmentti – Näin hyödynnät segmentointia markkinoinnissa
Asiakassegmentti tarkoittaa yrityksen asiakkaiden jakamista toisista eroaviin ryhmiin esimerkiksi ostokäyttäytymisen, sijainnin tai demografisten tekijöiden perusteella. ...Mikä on KPI-mittari? Mittaa tekemistä järkevämmin
Yrityksen liiketoiminnan tärkeimpien elintoimintojen mittaaminen on yhä tärkeämpää 2020-luvun kiristyvässä markkinassa. Varsinkin myynnissä ja markkinoinnissa ...Mikä on myyntisuppilo? – Moderni ostopolku selittettynä
Myyntisuppilo (sales funnel) on kuvaus yrityksen asiakkaan ostopolusta, joka sisältää sarjan toimenpiteitä aina yrityksen tiedostamisesta ...Digimarkkinoinnin trendit 2023 – suuri katsaus
Digimarkkinoinnin trendit elävät jatkuvasti ja koko markkinoinnin kenttä muuttuu vuosi vuodelta. Uusien teknologioiden, alustojen ja ...Miksi sisällöntuotanto verkkosivustolle on tärkeää?
Tutustuessasi digitaalisen markkinoinnin maailmaan olet varmasti kuullut lauseen Content is King ja pohtinut, mitä tällä ...YouTube-mainonta – Perusteet ja vinkkejä alkuun pääsemiseksi
YouTube on ylivoimaisesti käytetyin videopalvelu johon kuka tahansa voi julkaista mitä tahansa. YouTuben suosio on ...Google Display mainonta – Perusteet
Google Display mainonta on kustannustehokas ja helppo keino lisätä liidien ja myynnin määrää verkossa sekä ...Parhaat WordPress teemat 2022
WordPress on tällä hetkellä ylivoimaisesti suosituin ja käytetyin verkkosivujen julkaisujärjestelmä. WordPress on yhteensopiva lähes jokaisen ...Digimarkkinointi, mitä se on ja miksi se on kannattavaa?
Verkkomarkkinointi, tutummin digimarkkinointi on nykyaikainen tapa mainostaa yritystäsi ja palveluitasi. Idea on täysin sama kuin ...Google Shopping -mainokset: Näin luot kampanjan
Jos sinulla on verkkokauppa, etkä tällä hetkellä hyödynnä Google Shopping -mainoksia, olet jäänyt pahasti jälkeen. ...Miten tehdä hakusana-analyysi blogiartikkeleihin
Hakusanat pyörittävät koko hakukoneen toimintaa. Ihmiset etsivät Googlesta ja muista hakukoneista tietoa, tuotteita ja palveluita, ...Mitä ovat UTM-parametrit? Näin käytät seurantalinkkejä
UTM-parametrit ovat lyhyitä tekstikoodeja, joita voit lisätä URL-linkkeihisi. UTM-parameterit on suunniteltu auttamaan markkinoijia seuraamaan verkkosivunsa ...Näin kirjoitat blogipostauksia, jotka konvertoivat liidejä
Jos olet koskaan lukenut yhtään opasta digitaalisesta markkinoinnista, tiedostat varmasti, miten tärkeitä blogit ovat yrityksille. ...