Näin kirjoitat blogipostauksia, jotka konvertoivat liidejä
Jos olet koskaan lukenut yhtään opasta digitaalisesta markkinoinnista, tiedostat varmasti, miten tärkeitä blogit ovat yrityksille. Mutta miten kirjoitetaan blogipostaus, joka oikeasti generoi yrityksellesi kullanarvoisia myyntiliidejä ja tuo sisään asiakkaita?
Vaistonvarainen reaktio saattaisi olla yrittää myydä suoraan ...
Digimarkkinoinnin trendit vuonna 2022 – 11 trendiä joita et halua missata
Editoinut: Alvar Yrjölä
Tämän vuoden uudet tuulet vaikuttavat jokaiseen digimarkkinoinoijan arkeen merkittävästi. Evästerajoitukset aiheuttavat harmaita hiuksia, kun taas lisätty todellisuus tuo mielenkiintoisia mahdollisuuksia. Tiedätkö sinä, miltä digimarkkinoinnin trendit vuonna 2022 näyttävät? Tässä Muutos Digitalin näkökulma.
Digimarkkinointi kattaa ...
Miten tehdä hakusana-analyysi blogiartikkeleihin
Hakusanat pyörittävät koko hakukoneen toimintaa. Ihmiset etsivät Googlesta ja muista hakukoneista tietoa, tuotteita ja palveluita, monenlaisia hakusanoja ja -lausekkeita käyttämällä. Jos pohdit, miksi kannattaa tehdä hakusana-analyysi blogiin, olet oikean artikkelin äärellä.
Mitä ovat UTM-parametrit? Näin käytät seurantalinkkejä
UTM-parametrit ovat lyhyitä tekstikoodeja, joita voit lisätä URL-linkkeihisi. UTM-parameterit on suunniteltu auttamaan markkinoijia seuraamaan verkkosivunsa tai kampanjoidensa tuloksia analytiikkatyökaluissa. Miten niitä voi hyödyntää, ja mistä tietää, mitä termistöä URL-linkkeihin tulee kirjoittaa?
Google Shopping -mainokset: Näin luot kampanjan
Jos sinulla on verkkokauppa, etkä tällä hetkellä hyödynnä Google Shopping -mainoksia, olet jäänyt pahasti jälkeen. Googlen Shopping -mainokset nimittäin ovat kasvaneet koronapandemia-aikana valtavaksi tulonlähteeksi niin Googlelle, kuin mainontaan rahaa syytäville jälleenmyyjille.
Google teki vuonna 2021 ...